חומר לאיטום בריכה


איטום בריכה עלול להיות עסק מורכב מאוד, אם לא ניגשים אליו עם ידע מקצועי ועם החומרים המתאימים לאיטום בריכה. במאמר זה ננסה להמליץ על כמה חומרים ונסקור את הנושא בקצרה.

איטום של בריכות מכל סוג, בריכות שחייה או נוי למיניהן, שונה מהותית מאיטום של משטחים אחרים. כך לדוגמא, איטום של מרפסת או גג אמור לעמוד בהצפות זמניות, כאשר יורד גשם או במהלך שטיפת המשטח. לעומת זאת, איטום בריכה אמור להחזיק בצורה מלאה תחת הצפה תמידית, כאשר הבריכה הלכה למעשה מלאה במים. פגם באיטום בריכה יתגלה כשככל הנראה מאוחר מידי לתקן אותו, לכן חשוב להקפיד על עבודה מקצועית.

סוגי איטום

פעולת איטום הבריכה תלויה כמובן בצורת הבנייה של הבריכה. ננסה לפרט קצת על התהליך בסוגים שונים של בריכות:

 

בריכות בטון – בבריכות בטון עלולים להיווצר סדקים ופתחים שחייבים לתקן וליצור בהם איטום מושלם. על מנת לעשות זאת נשתמש בחומרי איטום חזקים, שמאפשרים יישום מהיר.

  • אפוקסי – אנו ממליצים בחום על LATAPOXY 24 שהוא חומר איטום חזק וגמיש המאפשר יישום נוח על מגוון של מצעים. החומר עצמו הוא ממברנה המבוססת על אפוקסי. החומר מצוין לכל מתקן מים, כמו בריכות שחייה, בריכות נוי ומזרקות.
  • איטום צמנטי – איטום צמנטי הוא איטום אותו יחסית יותר מורכב לבצע, אך גם הוא מעניק איטום מלא לבריכות בטון. החומר עליו אנו ממליצים בתחום האיטום הצמנטי הוא LATASEAL SUPER A שהוא חומר המבוסס על מרכיבים איכותיים, ויכול לשמש לאיטום של מגוון רחב של משטחים. החומר קל ונוח ליישום, ויכול לעמוד בלחץ חיובי ושלילי של מים.
  • ממברנות איטום – חומרים המייצרים ממברנות איטום. אנו ממליצים לאיטום בריכות על LATICRETE 9237 היוצר ממברנה אחידה וגמישה הניתנת ליישום על אזורים רטובים לפני חיפוי של אבן או אריחים. היישום עצמו של החומר נעשה עם רולר בתצורה נוזלית.

 

בריכות תעשייתיות – בריכות תעשייתיות הן בריכות שלא נוצרה עבורן תשתית בטון בבנייתן. בבריכה מתועשת עלולים להיווצר פגמי איטום ממגוון סיבות שונות, התלויות בחומר ממנו עשויה הבריכה, בתנאי השטח בו היא ממוקמת וברמת התחזוקה שלה. בעינינו, הפתרון השלם והמקיף ביותר לאיטום של בריכות מתועשות הוא מערכת חדשנית לחיפוי בריכות, מערכת האיטום של חברת סיגנפול. חברת סיגנפול היא חברה ספרדית המייצרת מערכת חיפוי המורכבת מיריעות אותם ניתן למתוח על גבי שטח הבריכה. על יריעות אלו ניתן להרכיב לאחר מכן גימור פסיפס בעל מראה איכותי. מערכת איטום זו יכולה לתת מענה לבריכות ממגוון חומרים – בריכות קלקר, בריכות פיברגלס, בריכות מתכת ועוד. המערכת עצמה מותקנת על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחומם. חברת סיגנפול מעניקה כעשר שנות אחריות למערכת האיטום, כך שבכל מקרה בו המערכת לא מספקת את האיטום הדרוש האחריות עליה מובטחת.

איטום בריכות – עסק למקצוענים

איטום דפנות הבריכה הוא משימה בה לא יכולות להיות טעויות. על מנת לקבל את האיטום המושלם, יש צורך באיטום ממי הבריכה עצמה, וגם איטום חיצוני מרטיבות שמקורה בקרקע הסובבת את הבריכה.

אנחנו בחברת אוראנטק עוסקים בפתרונות בנייה מתקדמים כבר קרוב לשני עשורים. בין לקוחותינו נמנים קבלנים, מהנדסים, לקוחות פרטיים ומוסדות מהבכירים והמקצועיים ביותר בישראל. אנו נשמח לספק לכם מניסיוננו העשיר בכל הנוגע לאיטום של בריכות שחייה, ולהמליץ לכם על הדרך הטובה ביותר בה נוכל לבצע את העבודה. בריכת שחייה היא אחד מתענוגות החיים, במיוחד במדינה חמה כמו שלנו, ועל כן חשוב להשקיע בה את העבודה המקצועית והמקיפה ביותר. מזמנים ליצור קשר.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.