איך לבצע ניקוי אריחים והגנת אריחים בצורה יעילה ויסודית


איך לבצע ניקוי אריחים והגנת אריחים בצורה יעילה ויסודית

אריחים הם אלמנט עיצובי שניתן למצוא במגוון רב של מבנים ועיצובים – בין אם מדובר בבריכות, מטבחים, חדרי שירותים ומקלחות, והרשימה עוד ארוכה – וככאלו, אין פלא שקיימים בשוק מגוון רחב של צבעים, גוונים וגימורים. אם גם אתם מעוניינים ברכישה של אריחים עבור הבית או העסק שלכם, או שאתם כבר בעלי נכס בו משולבים אריחים, חשוב שתדעו שלא מדובר רק בהתקנה חד פעמית, שבה מסתיימת ההתעסקות שלכם עם האריחים – למעשה יש לתחזק ולנקות אותם באופן קבוע. אך אין לכם סיבה לדאגה, כאן תוכלו למצוא את כל המידע והמוצרים הדרושים על מנת לעשות זאת.

ניקוי אריחים והגנת אריחים – למה זה חשוב?

אריחים נוטים להיות משולבים בשלל מקומות וחללים, וככאלו הם יכולים להיות חשופים למגוון רב של נזקים: שומן, אבנית (במיוחד בחדרים רטובים או בבריכות), ואם מדובר במבנה שעדיין נבנה, אפילו חומרים כגון מלט וטיח. במיוחד בגוונים בהירים יותר, אריחים עלולים לספח אליהם כתמים כגון אלו, מה שיפגום גם במראה שלהם וגם באיכותם. כדי למנוע זאת, יש לדאוג לניקוי קבוע שלהם, כמו גם תחזוק באמצעות חומר הגנה.

איך לשמור על אריחים נקיים לאורך זמן

כאמור, ניקוי תכוף הוא משמעותי עבור שמירה על אריחים, אך צעד נוסף לשמירה על האריחים שלכם נקיים ומבריקים הוא שימוש בחומרים להגנת אריחים. לא משנה אם האריחים שלכם נמצאים במטבח או בבריכה, על הקיר או בריצוף, חשופים למים או לשמש, הם זקוקים לשכבת הגנה מפני שלל הפגעים שהם עשויים לסבול. לכן כדאי להשתמש בחומר ייעודי להגנת אריחים, ולהקפיד על מריחת שכבה בדיוק לפני הנחיות היצרן. כמו כן חשוב להקפיד על חידוש שכבת הגנה זו, לפי המלצת היצרן או לפי הצורך.

מה החשיבות של שימוש בחומרי ניקוי איכותיים 

אם כך, אין שאלה לגבי החשיבות של ניקוי ותיחזוק של אריחים – מדובר במשימה הכרחית. אבל מה לגבי חומרי הניקוי בהם תשתמשו על מנת לבצע את העבודה? ובכן, בניגוד למה שאולי תחשבו, גם לסוג חומר הניקוי שבו אתם משתמשים יש חשיבות מכרעת.
חומרי ניקוי שאינם מותאמים באופן ישיר לניקוי אריחים, ואפילו חומרי ניקוי לאריחים שאינם איכותיים או אינם מיועדים להתמודדות עם סוג מסוים של כתמים ופגעים, עלולים ליצור יותר נזק מתועלת. מעבר לעובדה שחומרי ניקוי באיכות ירודה עלולים לא רק להיות לא מועילים, ולגרום להתפשטות או להחמרת מצבם של כתמים, הם עשויים אפילו לפגום במצב האריחים עצמו – כמו למשל לגרום דהיית צבע, איבוד ברק, יצירת טקסטורה לא רצויה כגון שריטות, וכדומה. כיוצא בזאת, חשוב מאוד לעשות שימוש בחומרי ניקוי איכותיים אשר מותאמים לשימוש על אריחים, ושנועדו להתמודד עם סוגי נזקים ספציפיים.
אם גם אתם מעוניינים לשמור על האריחים בביתכם או בבית העסק שלכם במצב האופטימלי, ולהגן עליהם מפני נזקים כגון שומן, אבנית, חלודה ואפילו כתמים קשים יותר כגון טיח ובטון, אין ספק שאתם נמצאים במקום הנכון. אצלנו באוראנטק גטאור תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי ניקוי והגנת אריחים, כולל מוצרים ייעודיים עבור נזקים מסוגים שונים, על מנת להבטיח שלא משנה עם איזה נזק אתם מתמודדים – תוכלו למצוא את המענה באחד מהמוצרים הרבים שלנו, אשר עומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר ונמצאים בשימוש אצל אנשי המקצוע המנוסים והוותיקים ביותר בתחום. לא בטוחים בנוגע לתפקידו של אחד המוצרים? מעוניינים לקבל הדרכה נוספת אודות ניקוי אריחים והגנת אריחים, או לבצע רכישה מרוכזת? פנו אלינו עוד היום, ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.