איטום מרצפות מקלחון – שלא ידלוף לשכנים


הרבה מאיתנו מכירים את הסיטואציה הזאת, אנחנו מקבלים טלפון מהשכנים שהתקרה שלהם, ממש מתחת למקלחון שלכם רטובה לגמרי. הדבר הזה קורה בגלל שאיטום רצפות המקלחון שלכם לא נעשה בצורה טובה ויש לאטום מחדש.

מתי נרצה איטום מרצפות מקלחון?

איטום מרצפות מקלחון היא פעולה שאנחנו צריכים לעשות בעיקרון פעם אחת. האיטום של מרצפות המקלחון צריך להחזיק המון שנים ולא אמור לדלוף אם עושים אותו בצורה נכונה. זאת בשונה מאיטום דפנות הסיליקון של המקלחון אותם יש לאטום פעם בשנתיים שלוש. 

בכל זאת יש מקרים בהם האיטום של המרצפות לא נעשה בצורה מקצועית או שנעשה לפני שנים רבות ונהרס. במקרים כאלו נראה רטיבות מתחת לרצפות המקלחון, בקומה שמתחת, כך נדע שיש לבצע איטום למקלחון.

איך מבצעים איטום מרצפות מקלחון?

חשוב לשים לב שהמקלחון נמוך משאר החדר כי בשטח הזה יכנסו כל השכבות של האיטום. ראשית יש להחליק את הבטון של המקלחון. בשלב השני מתקינים 'רולקות' שהן יציקה של בטון וחומרים נוספים המבטלים את הזוית הישרה בין הרצפה בחדר לרצפת המקלחון ויוצרת שיפוע שהמים יחליקו. 

בשלב השלישי פורסים את חומר האיטום ברצפת המקלחון. השלב האחרון הוא לרצף את המקלחון ולשים בין הרצפות רובה שתחזיק את לבנות הריצוף. 

מי יעשה בשבילכם איטום מרצפות מקלחון? 

אז אם אתם מעוניינים באיטום מרצפות המקלחון שלכם כדאי שתבדקו מספר דברים חשובים. ראשית כמובן המחיר, מומלץ לוודא שהמחיר שמציע לכם בעל המקצוע הוא מחיר הוגן ושבעל המקצוע עצמו הוא אדם אמין וישר שלא מנסה לגבות סכומים גבוהים.

שנית ולא פחות חשוב, כדאי לבדוק את המקצועיות של בעל מקצוע, לוודא שיש לו ניסיון ושהוא יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר כדי שלא תסבלו מדליפות מים מהמקלחון בהמשך השימוש.

אם כך כדאי לכם לשמוע על חברת אוראנטק גטאור העוסקת ביבוא מוצרים וסיפוק פתרונות מתקדמים לבנייה ואיטום. החברה מתמחה בתחום ובעלת ניסיון עשיר בפתרון איטום מרצפות מקלחונים ודברים רבים נוספים.

לפרטים הכנסו לאתר: https://orantechg.com/  או צרו קשר במייל: info@orantechg.com   ובטלפון: 077-996-5544 או בווצאפ: 0528141923

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.