חומרי ניקוי לבטון


סוגים שונים של משטחים כמו למשל: שיש, אבן טבעית ובטון סופגים נוזלים ונוצרים עליהם כתמים. בשל כך, במידה ובחרתם באחד מן סוגי המשטחים הללו לבית שלכם חשוב מאוד שתדעיו כיצד אתם יכולים לנקות אותם, לשמור עליהם ולהבטיח עמידות גבוהה לאורך זמן ומראה אסתטי ונקי של המשטח.

נכון להיום, אחת הפעולות הפופולריות ביותר לשמירה על משטחים היא יישום סילר. אם אתם לא יודעים מה זה סילר, על אילו משטחים ניתן להשתמש בו, איך משתמשים בו וכיצד בוחרים את הסילר המתאים למשטח שלכם, המדריך הזה הוא בדיוק בשבילכם.

יורדים לעובי הקורה – מה זה סילר?

 כאשר אנו מדברים על סילר אנו מדברים על מוצר שהתפקיד שלו הוא לאטום משטחים סופגים ולשמש בתור שכבת הגנה עבורם. שימוש בסילר מתאים במיוחד למשטחים העשויים שיש, בטון ואבן טבעית, לא משנה אם מדובר בציפוי או שמא בריצוף. כל החומרים שצוינו לפני כן הם חומרים שאינם אטומים וכתוצאה מכך רמת הספיגה שלהם היא גבוהה. בעקבות רמת הספיגה הגבוהה של אותם חומרים, שמנים ונוזלים עלולים לחלחל לתוכם ולגרום להיווצרות של כתמים על פני המשטח. בנוסף על כך, חדירה של שמנים ונוזלים עלולה לגרום לבלייה מהירה יותר של המשטח ולהתנפחות שלו.

מתי צריך להשתמש בסילר?

כאשר משתמשים בסילר על פני משטח כלשהו, הוא חודר לעומק, מגביר את רמת העמידות של המשטח לשמנים ונוזלים, מספק לו שכבת הגנה, הופך את פעולות התחזוקה של המשטח לקלות יותר ושומר על מראה המשטח. שימוש בסילר מקצועי על פני משטח יהפוך אותו לעמיד יותר בפני שחיקה, כלומר שימוש בסילר מקצועי יאריך את חייו של המשטח. יש אפשרות להשתמש בסילר על פני רצפות וקירות פנים וחוץ. ברוב המקרים שימוש בסילר יעשה לצורך הגנה על המשטח מפני מי גשמים, לכלוכים, שמנים, חומצות וכן הלאה. לרוב כאשר רוכשים סילר לקירות העדיפות תהיה סילר הידרופובי ( כלומר סילר דוחה מים), לעומת זאת כאשר רוכשים סילר לרצפות העדיפות בדרך כלל תהיה סילר סופר הידרופובי ( כלומר סילר דוחה שמנים ומים).

היתרונות של שימוש בסילר

ריכזנו עבורכם חלק מן היתרונות הבולטים ביותר של שימוש בסילר.

  • חימום המבנה – במקרים בהם עושים שימוש בסילר על פני קירות חיצוניים של מבנים המשמעות של כך היא שבמהלך חודשי החורף הגשומים, הקירות החיצוניים של המבנה ידחו את המים. במקרים בהם לא מיישמים סילר על פני קירות חיצוניים של מבנה, הקירות סופגים את המים וכתוצאה מכך הטמפרטורה בתוך המבנה יורדת. ככל שהקירות החיצוניים של המבנה ידחו יותר מים, כך הטמפרטורה בתוך המבנה תהיה יותר חמה.
  • מניעה של טחב ועובש – משטחים סופגים החשופים למים וללחות לעיתים קרובות ככל הנראה יפתחו עובש, שימוש בסילר על משטח סופג יצמצם את הסיכויים להיווצרות עובש וטחב באופן משמעותי.
  • מאט את תהליך הבלייה – מי גשמים שחודרים לתוך משטחים סופגים מחדירים אליהם גם חומרים מזהמים מן הסביבה אשר עשויים לפגוע במשטחים. חדירת החומרים הללו לתוך המשטח מזרזת את תהליך הבלייה של המשטח וההשפעה של החומרים המזהמים על המשטח היא הרסנית. יישום סילר על המשטח יעניק לו שכבת הגנה שתדחה את המים ותמנע חדריה של חומרים מזהמים לתוך המשטח.
  • מניעת כתמים – משטחים שלא מיישמים עליהם סילר עשויים לספוג חומרים שונים שגורמים לכתמים כמו למשל: יין, מים, סוגי שמנים שונים, קפה וכן הלאה.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.