איך בוחרים פסיפס לבריכות שחייה?


פסיפסים לבריכות שחייה נחשבים למוצר פופולרי במיוחד מאחר ובזכות השימוש בהם ניתן לעצב כל בריכת שחייה ולהעניק לה טאצ' ייחודי ואישי. אין ספק כי בריכת שחייה היא הפנינה של כל מרפסת ו/או חצר בה היא קיימת והיא מתאימה במיוחד לשילוב של גימורים מיוחדים וצבעים שונים.

בפן האסתטי, השימוש בפסיפסים לבריכות שחייה מעניק להן מראה יוקרתי, יצירתי ומיוחד.

גם מהבחינה הפרקטית מדובר על בחירה נהדרת, זאת מאחר ופסיפסים הם בעלי רמת עמידות גבוהה, כמו כן הם קלים יותר לניקוי מאשר משטחי בריכות אחרים.

במאמר זה נסקור לעומק את נושא הפסיפסים לבריכות שחייה, בהמשלך המאמר תוכלו למצוא טיפים יעילים שיעזור לכם לבחור פסיפס מתאים לבריכת השחייה שלכם.

טיפים לבחירת פסיפסים לבריכות שחייה

חלק גדול מן בריכות השחייה בבתים פרטיים במדינת ישראל אינן בעלות משטח פסיפס מאחר ובעלי הבריכה אינם יודעים כיצד עליהם לבחור את משטח הפסיפס לבריכה שלהם. במהלך בחירת משטח פסיפס לבריכה חשוב להתייחס לסגנון הפסיפס בו אתם מעוניינים ( ישן או מודרני), לצבעו של משטח הפסיפס ולחומר ממנו הוא מיוצר.

  • סגנון העיצוב הכולל – לרוב פסיפסים לבריכות שחייה יהיו מיוצרים מקרמיקה וזכוכית. פסיפסים המיוצרים מהחומרים הללו הם בעלי מראה מודרני ומשתלבים באופן נהדר בבריכות שחייה. אנו ממליצים לכם לצפות בקטלוג של אריחי פסיפס כדי שתוכלו לדעת בצורה הטובה ביותר איזה סגנון של פסיפס אתם מחפשים. כל סוג של פסיפס תורם ליצירת אווירה עיצובית שונה, כאשר אתם בוחרים פסיפס לבריכת השחייה הפרטית שלכם, חשוב מאוד לעשות זאת תוך כדי התחשבות בעיצוב הכללי של המרפסת או החצר בה נמצאת הבריכה, רוחב שפת הבריכה, גודלה של הבריכה וכן הלאה. אנו ממליצים לכם להתייעץ עם בעל מקצוע העוסק בתחום העיצוב כדי שיעזור לכם לבחור את סוגי הפסיפסים המתאימים ביותר לסגנון העיצוב של המרפסת או החצר שלכם.
  • החומר ממנו מיוצר הפסיפס – אחת הנקודות החשובות ביותר בבחירת פסיפסים לבריכות שחייה היא איכות החומר ממנו מיוצר הפסיפס. חשוב מאוד הפסיפס בו אתם בוחרים וחומר הגלם ממנו הוא מיוצר יעמדו בתקנים הנדרשים לצורך חיפוי של בריכות שחייה.
  • פנו אל בית עסק מקצועי – כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים פסיפס איכותי שעומד בכל התקנים הנדרשים לצורך חיפוי של בריכות שחייה אנו ממליצים לכם לרכוש את פסיפסים לצורך חיפוי בריכות שחייה רק מבתי עסק מקצועיים אשר עוסקים ומתמחים בתחום.

בתי עסק מן הסוג הזה יספקו לכם את ההיצע הנרחב ביותר של פסיפסים לחיפוי בריכות שחייה.

היתרונות של פסיפסים לבריכות שחייה

מעבר לאווירה העיצובית שמספקים פסיפסים לבריכות השחייה, הם מביאים עימם גם יתרונות רבים.

  • מחיר נוח – אמנם פסיפסים לבריכות שחייה נראים יוקרתיים במיוחד, אך למרות זאת עדיין ניתן למצוא פסיפסים נהדרים ומרשימים במחירים לא יקרים כלל. המחיר של כל פסיפס משתנה בהתאם לאיכות החומר ולפרמטרים נוספים.
  • תחזוקה קלה – תהליך הניקוי של פסיפסים לבריכות שחייה הוא פשוט במיוחד, אין צורך בפעולות תחזוקה מיוחדות. תוכלו לנקות את אבני הפסיפס מלכלוך ואבק על ידי שימוש בשואב אבק או מטלית. במידה ותחליטו לרצף את בריכת השחייה שלכם באמצעות פסיפס קרמיקה, אתם תהנו מעוד יתרון – פסיפסים עשויים קרמיקה דוחים מים, חיידקים וריחות.
  • עמידות – פסיפסים איכותיים לבריכות שחייה יכולים להישאר במצב טוב גם לאורך 20 שנה, כל עוד תשמרו עליהם כמו שצריך. פסיפסים אינם נשברים בקלות, כך שאינכם צריכים לדאוג שמא תגלו לפתע חורים ו/או סדקים.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.