איך אוטמים אמבטיה?


אפילו אם מעולם לא התעסקתם בשיפוצים ומילים שונות כמו פוגות ורובה נשמעות לכם כמו שפה זרה, אין ספק כי אתם עדיין מבינים שחדרי אמבטיה הינם חדרים הדורשים הקפדה על נושא האיטום, זאת מאחר והם נחשבים לחדרים רטובים ולחים יותר משאר חדרי הבית ובשל כך הסיכוי לנזקי מים ונזילות באותם חדרים הוא גבוה יותר.

אנשים רבים הניצבים בפני עבודות איטום שיש לבצע במקומות שונים בבית שלהם תוהים לעצמם האם כדאי להם לבצע את העבודות בעצמם או שמא כדאי להם לשכור את שירותיו של בעל מקצוע כדי שיעשה זאת. התשובה לשאלה זו תלויה במאפיינים הספציפיים של כל מקרה ובפעולות השונות אותן יש לבצע כדי לטפל באותו מקרה.

במידה ומדובר בבעיה פשוטה שאינה מצריכה ידע מקצועי וציוד מיוחד, ניתן לבצע את עבודת האיטום באופן עצמאי. לצורך הדוגמא, תיקון של סדקים או חורים קטנים אינו מצריך קריאה לבעל מקצוע וללא כל ספק אתם יכולים לעשות זאת בכוחות עצמכם.

במידה ואתם חוששים כי קיימת נזילה או סדקים גדולים, אנו ממליצים לכם לשכור את השירותים של בעל מקצוע כדי שיטפל בבעיה בצורה מקצועית.

עבודות איטום המתבצעות בצורה לא מקצועית עשויות לגרום לנזקים הרבה יותר קשים ומורכבים בהמשך.

הנקודות החשובות ביותר בבית בהן יש לבצע איטום הן: חדר האמבטיה, שירותים, מרתפים, חלונות וקירות.

כל אחת מהנקודות הללו עלולה לבוא במגע עם מים והם יכולים לחדור דרכה.

כיצד מתבצע איטום אמבטיה?

איטום אמבטיה נחשב לתהליך קל ופשוט יחסית, אך חשוב לזכור כי מדובר בתהליך שאסור למהר בו, כדי שהאיטום אותו אתם מבצעים יהיה עמיד לאורך זמן ויעיל, עליכם להמתין פרק זמן מסוים בין פעולה לפעולה. פרק הזמן המומלץ להמתנה מופיע על גבי ההוראות של החומרים בהם אתם משתמשים לצורך ביצוע האיטום.

על מנת לבצע איטום איכותי בחדר האמבטיה שלכם עליכם לפעול בדרך הבאה:

  • בשלב הראשוני עליכם להסיר את פס האיטום הישן באמצעות שימוש בסכין או שפכטל. אם אתם שמים לב כי האחד הצדדים של האיטום הישן רופף יותר מהצד השני, התחילו ממנו והתהליך יהיה פשוט יותר.
  • לאחר שתסיימו להסיר את האיטום הישן יהיה עליכם לנקות את העובש והלכלוך שהצטברו באותו אזור באמצעות שימוש בחומרי ניקוי ומים. עליכם לזכור כי אחרי שאתם מסירים את שכבת האיטום הישנה, האזור בו הייתה קיימת שכבת האיטום מאבד את העמידות שלו למים, בשל כך אנו ממליצים לכם לנקות את האזור עם מטלית לחה וחומר ניקוי ולא עם כמויות עצומות של מים.
  • בשלב זה עליכם לייבש את האזור באופן מלא, מאחר ומדובר בחדר אמבטיה אנו ממליצים לכם לכסות את נקודות החיבור בניילון כדי שהמים לא יצליחו לחדור.
  • הדבר האחרון שנותר לכם לעשות הוא למרוח שכבה חדשה של חומר איטום – כיום יש אפשרות לרכוש חומרי איטום המבוססים על סיליקון, אותם חומרי איטום מגיעים בתוך שפופרת נוחה לשימוש ויחד עם אקדח ייעודי אשר באמצעותו ניתן למרוח את החומר, בנוסף על כך אתם יכולים למצוא חומרי איטום הניתנים למריחה בצורה ידנית.

כמה עולה איטום אמבטיה?

המחיר של איטום חדר אמבטיה משתנה בהתאם לגודלו של החדר, חומרי האיטום בהם נעשה שימוש הפעולה הנדרשת לביצוע ורמת המורכבות של העבודה. במידה וקיים ליקוי אשר גרם לנזק, הדבר ישפיע על המחיר מאחר ויהיה צורך לטפל בנזק שנגרם.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.