טיח פולימרי


טיח פולימרי הינו ייעודי למגוון רחב של עבודות שונות. ניתן לראות כי אנשי מקצוע רבים מעדיפים לעשות שימוש בחומר איכותי כמו טיח פולימרי, ובצדק. מדובר בחומר אמין, עמיד ואיכותי במיוחד אשר מבטיח תוצאה טובה שמחזיקה לאורך זמן רב. כמו כן, טיח פולימרי ניתן לקנייה במגוון רחב של מקומות בהם מוכרים חומרי בניין וחומרי עבודה שונים. אוראנטק גטאור הינה חברה אשר עוסקת ביבוא ואספקת מוצרים ופתרונות מתקדמים לבנייה ומייצגת חברות רב לאומיות מובילות כגון : PROFILITEC , SQUAMERS , LITHOFIN ,OTTO CHEMIE , LATICRETE ועוד. מנהלי החברה, איתן דיק (באמצעות גטאור ייזום ושיווק בע”מ 1991) ואורן עינב, היו מבין מייסדיה בשנת 2004. מאז החברה צברה ניסיון ומוניטין, וגאה לעמוד מאחורי קהל לקוחות רחב, אמין ומרוצה. בנוסף, החברה מספקת מגוון רחב של מוצרים כגון טיח פולימרי, טיח לבריכת שחייה, טיח לחיפויים קשיחים, טיח נגד רטיבות ועוד.

טיח לבריכת שחייה

כאשר נדרש לעשות טיח לבריכת שחייה חשוב בראש ובראשונה לעבוד בהתאם לדרישות הקונסטרוקטיביות, זאת כמובן לצד הקמה של רשת צל מעל האזור בו עובדים, ולתכנן מראש את כל הפרטים החשובים כמו עצרי מים, הפרדה בבטונים, פרטי יציקה ועוד.

טיח לחיפויים קשיחים

טיח לחיפויים קשיחים הינו למעשה טיח איכותי אשר נועד לחיפוי של קירות עץ אשר זקוקים לחיפוי קשיח ועמיד. מדובר בטיח אשר משמש כמערכת טיח חוץ בדגש על סביבות אגרסיביות. אוראנטק גטאור הינה חברה אשר עוסקת ביבוא ואספקת מוצרים ופתרונות מתקדמים לבנייה ומייצגת חברות רב לאומיות מובילות כגון : PROFILITEC , SQUAMERS , LITHOFIN ,OTTO CHEMIE , LATICRETE ועוד. מנהלי החברה, איתן דיק (באמצעות גטאור ייזום ושיווק בע”מ 1991) ואורן עינב, היו מבין מייסדיה בשנת 2004. מאז החברה צברה ניסיון ומוניטין, וגאה לעמוד מאחורי קהל לקוחות רחב, אמין ומרוצה.

טיח נגד רטיבות

טיח נגד רטיבות מיועד במיוחד עבור נקודות רגישות בעלות פוטנציאל להיווצרות של בעיות בריאותיות, סניטריות והיגיניות כאחד. בדרך כלל מדובר בחדרי אמבטיה, מטבח, מקלט, שירותים וכדומה. בחדרים מסוג זה חשוב במיוחד לבצע עבודה איכותית ונכונה הן מבחינת איטום וטיוח והן מבחינת תשתית, זאת על מנת להבטיח כי לא תתקיים התפתחות של פטריות או עובש, אשר רעילים במיוחד ועלולים לסכן את דיירי הבית, בעיקר כאשר מדובר על תינוקות ואנשים מבוגרים.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.