איטום גגות מרוצפים


זקוקים לאיטום של גג מרוצף? בבתים פרטיים רבים עם גג פתוח או דירות עם קומת גג ישנו ריצוף על הגג עצמו. לעיתים, האיטום של הגג נשחק מסיבות שונות ובמידה ויש נזילת מים בגג, או ימים של גשם, מחלחלים המים לתקרת הקומה מתחתיה. אם הקומה מתחתיה היא קומה שלכם, אתם וודאי יודעים כמה המצב הוא בעייתי. אם הקומה מתחתיכם שייכת למשפחה אחרת, הם יכולים לדרוש מכם פיצויים על נזק בדירה שלהם. לכן, בכל בעיית איטום בגג חשוב לטפל בהקדם האפשרי.

איטום גגות מרוצפים מתבצע על-ידי אנשי מקצוע המתמחים בתחום איטום בטון ומשטחי טיח. האיטום נעשה עם חומרי איטום מיוחדים העמידים במים ומאפשרים זמן רב יותר של שימוש בגג ללא נזילות. נזילה מגג יכולה לפגוע בחיי היום יום בבית בצורה משמעותית ולכן מומלץ לטפל בנזילה עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום.

איטום גג מרוצף על ידי צוות מקצועי

כאמור, את איטום הגג שלכם תוכלו לבצע עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום. בשונה מאיטום של גג ללא ריצוף, איטום גג מרוצף מוסיף לקושי למצוא את מקור הנזילה. באמצעות מכשור מקצועי ניתן למצוא את איזור הנזילה באופן מהיר ולטפל בו בצורה ממוקדת. בדרך זו, ניתן להוציא רק את המרצפות הרלוונטיות שמתחתיהן מופיעה הנזילה.

איטום גגות פוליאוריטן 

פוילאוריטן נחשב לאחד הדבקים השימושיים ביותר לאיטום בתחום הבנייה בישראל וברחבי העולם. איטום גגות פוליאוריטן נחשב לאיכותי ביותר ומספק מענה מקצועי לבעיות של נזילה מגגות מרוצפים.

מה המחיר לאיטום גגות?

בכדי לקבל הצעת מחיר הרלוונטית לגג שלכם, אתם מוזמנים לפנות לאחת החברות המוכרות היום לאיטום גגות. חברת אוראנטק גטאור מספקת שירות מקצועי ואישי לבדיקת מקור הנזילה מהגג. לאחר שצוות החברה מוצא את מקור הנזילה, הוא מבצע את פעולת האיטום באמצעות חומרי האיטום הטובים ביותר לגגות מרוצפים.

איטום גגות מרוצפים על-ידי אנשי המקצוע של חברת אוראנטק גטאור 

צוות החברה ישמח לתת לכם הצעה משתלמת לאיטום גגות מרוצפים בהתאם לשטח הגג שלכם. צוות החברה מורכב מאנשי מקצוע אשר מתמחים בשימוש חומרי איטום לבטון בכל סוגי המבנים כגון בריכות שחייה, גגות בטון וגגות מרוצפים.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.