אריחי בריכה


כל בעל בריכה בבית פרטי או בריכה בבית עסק, יודע כי נדרשת תחזוקה של מבנה הבריכה על מנת שישרת את בני הבית או את הלקוחות של העסק לאורך זמן. בעת בניית הבריכה מתבצעת פעולת האיטום החיצוני והפנימי של הבריכה. איטום רצפת הבריכה הוא אחד השלבים החשובים בכל בנייה של בריכה חדשה. מעל האיטום מודבקים אריחי בריכה על-פי הדוגמא שבעלי הבריכה בחרו. ישנם אריחי רצפה מסוגים שונים ובדוגמאות מיוחדות המשפיעות באופן משמעותי על מראה הבריכה מבחוץ.

ניתן לקנות כל אריח באופן עצמאי במידה ונפל אריח מסויים בבריכה או להזמין איש מקצוע לתיקון האריח שיצא ממקומו. יציאה של אריח ממקומו יכול לנבוע מסיבות שונות ואחת מהן היא שימוש בדבק באיכות נמוכה. על כן, בכל הדבקה של אריחי בריכות או תיקון של רצפת הבריכה, יש חשיבות בבחירת החומרים המתאימים להדבקה.

אריחים בצבעים

כאמור, בחירת האריחים לבריכה משפיעה ישירות על מראה הבריכה מבחוץ. כיום יש מבחר גדול של אריחי בריכות וכל בעל בריכה יכול לבחור את הדוגמא והסגנון המתאימים לו ביותר.

אריחים דקים להדבקה 

מה סוג האריח הטוב ביותר? ישנם סוגים שונים של אריחי בריכות וכל סוג מתאים לשימושים מסויימים. ניתן למצוא אריחים דקים להדבקה העשויים מ-100 אחוז זכוכית ממוחזרת ונחשבים לאיכותיים ביותר. סוג זה של אריחי בריכות מתאים במיוחד לעבודות גימור לריצפת הבריכה.

אריחים לבריכות שחיה 

אם אתם מחפשים אריחים לבריכות שחיה מזכוכית או מכל חומר איכותי אחר, מומלץ לכם לפנות לחברת אוראנטק גטאור המייבאת ומשווקת את חומרי האיטום והריצוף הטובים ביותר לבריכות שחייה ובריכות נוי. אם ראיתם באיזורכם בריכת נוי או בריכת שחייה, יתכן שחומרי הגלם המעולים של החברה הותקנו בבריכה זו.

חברת אוראנטק גטאור מציעה ללקוחותיה – אריחי בריכה באיכות גבוהה

להזמנה של אריחי בריכה איכותיים של חברת אוראנטק גטאור, צרו קשר עם נציגי החברה ובצעו הזמנה על-פי הדרישות שלכם. צוות החברה ישמח לסייע לכם לבחור חומרי גלם איכותיים לבניית בריכה ולאיטום החלק הפנימי והחיצוני שלה. צוות החברה מיומן ומנוסה בהקמת בריכות חדשות באמצעות חומרי הגלם הטובים ביותר ובעל ניסיון רב בתיקון בריכות ישנות על-ידי איטום איכותי וריצוף ברמה גבוהה.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.