למה חשוב לאטום טוב את המקלחת שלכם?


חדר המקלחת הוא אחד החדרים הרגישים ביותר בבית לבעיות. בחדר זה השימוש במים הוא הרב ביותר, כמעט בכל יום. ברבים מהחדרים הרצפה יכולה להירטב, וכתוצאה מהשימוש במים חמים נוצרים אדים על הקירות ומשטחים שונים. מצב זה יכול לגרום לחדירה של מים אל הקירות ומעברם אל חדרים אחרים, הצטברות של רטיבות מתמשכת, ונזקים שונים.

הפתרון לבעיות אלו הוא איטום מקצועי ומקיף של חדר המקלחת שלכם. כך תוכלו לדעת שעשיתם מה שצריך כדי לדאוג למקלחת שלכם, ולמנוע נזקים עתידיים. במאמר זה נרחיב מעט על הסיבה לאטום את המקלחת, ונדבר על דרך האיטום וסוגי האיטום השונים.

סיבות לאיטום המקלחת

איטום המקלחת הוא תהליך של מילוי הרווחים והפערים שישנם בין הריצוף של חדר המקלחת, וכן חלקים שונים בחדר. החומר בו משתמשים הוא סוג של דבק שתפקידו למנוע את חדירת המים. האיטום יכול להתבצע כחלק משלבי בניית הבית וחדר המקלחת, אך אפשר גם לבצעו כחלק משיפוץ כולל או נקודתי, ע"י החלפת האיטום הקיים באיטום איכותי יותר.

איטום איכותי של חדר המקלחת גורם ליתרונות רבים. היתרון החשוב והמרכזי ביותר הוא מניעה של דליפות ונזקים שונים לחדר המקלחת ולחדרים הסמוכים. כמו כן, איטום טוב יקטין את הצורך בתחזוקה של החדר. מלבד זאת, איטום ישמור על מראה מקצועי ונקי של חדר המקלחת, וכן יקל על האפשרות לנקות אותה בצורה נוחה. יתרונות אלו טמונים בבחירה נכונה של סוג האיטום, ובשימוש באנשי מקצוע בעלי ניסיון לצורך העבודה.

שלבים באיטום המקלחת

איטום המקלחת כולל כמה שלבים. ראשית, בשלב ההכנה של החדר, יש להבחין בין בניית בית חדש לשיפוץ. כאשר מדובר על בנייה, בשלב זה יתבצע ניקיון יסודי של רצפת החדר מלכלוכים שונים ושאריות של חומרי בנייה. אם מדובר על שיפוץ, יש להסיר את חומר האיטום הישן כדי לפנות מקום לזה החדש. חומרי איטום מסוגים שונים יכולים לגרום לנזילות לא רצויות.

לאחר מכן מגיע השלב המרכזי, של מריחת חומר האיטום עצמו. מומלץ ששלב זה יתבצע ע"י איש מקצוע מנוסה, אך גם אדם אשר למד ומכיר את התחום יכול לעשות זאת. את חומר האיטום חשוב למרוח בצורה יסודית וישרה בכל המקומות הרצויים ע"פ הוראות היצרן של החומר.

סוגי חומרי איטום למקלחת

לאחר הבנת תהליך איטום המקלחת מלמעלה, נכיר את סוגי חומרי האיטום השונים. ישנם סוגים רבים של חומרי איטום, אך אנו נדבר על המרכזיים שבהם. מובן שמכל סוג של חומר יש כמה ספקים וחברות אשר מייצרות אותו, ויש לבחור בחברה האמינה ביותר, אשר עומדות בתו התקן המקובל.

אנו נדבר על שני סוגים של חומרי איטום. החומר הראשון מכונה "חומר צמנטי". מדובר בחומר בעל כושר איטום גבוה, אך עם זאת בעל רגישות לשברים וסדקים. השימוש בנפוץ בחומר זה הינו כשלב ראשון באיטום חדר מקלחת, כאשר על גביו מוסיפים חומרים נוספים.

החומר השני נקרא "חומר ביטומני". סוג זה של חומר גם הוא בעל כושר אטימות טוב, והמאפיין המרכזי שלו הוא גמישות רבה, ועל כן שימוש בו מומלץ כאשר רוצים להימנע בבעיות בשכבת האיטום. ניתן לזהות חומר זה בעזרת הצבע השחור שלרוב מאפיין אותו.

את חומרי האיטום השונים, וכן מוצרים נוספים לתחזוקת הבית והחוץ, כדאי לכן לקנות אצל "אוראנטק גטאור". בחברה זו נמצאים החומרים האיכותיים ביותר בשוק, ואנשיה יסייעו לכם בבחירת החומר המתאים לכם ביותר. אין ספק שזו תהיה הבחירה הנכונה ביותר. מוזמנים ליצור קשר בעזרת לחיצה על הקישור, או שיחה לטלפון: 0779965544.

 

 

 

 

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.