איך בונים בריכת שחייה בבית פרטי


אם יש לכם את המשאבים הכלכליים להרשות לעצמכם בניה של בריכה פרטית בביתכם וכן אם בבעלותכם מספיק קרקע שתאפשר את הבניה של בריכה זו יש כמה דברים חשובים שעליכם לדעת.

בריכה פרטית מהווה סמל ללוקסוס ולחיים טובים, ולא בכדי. היא יכולה לשפר את חייכם עד מאוד. אך כדי לבנות אותה כראוי חשוב להתכונן מראש ולשים לב לפרטים החשובים.

מה צריך לדעת?

ראשית, חשוב לקבל היתר לבניית הבריכה. הדבר תלוי ברשות המקומית בה אתם מתגוררים. ככל שמדובר בבריכה החפורה באדמה ומהווה גורם קבוע בקרקע, לרשות אולי יהיה מה לומר על זה. חשוב לדעת שמדובר בהליך בניה לכל דבר ועניין ולכן דרוש היתר בניה. בהתאם לדרישות הרשות המקומית, גודל הבריכה יקבע לפי הנהוג ברשות, כמו כן העומק והיבטים נוספים.  לכן, חשוב שבטרם תגישו את הבקשה תהיה בידכם כבר תוכנית בניה.

היבט נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא מחיר הבריכה. היבט זה משתנה כתלות בגודל הבריכה, עומקה וכן החומרים ממנה עשויה הבריכה. שיטת הבניה תשפיע גם היא על מחיר הבריכה. המחירים יכולים לנוע בין כחמישים אלף שקלים עד לסכום של מאה חמישים אלף שקלים, כאמור כתלות בגורמים שנמנו לעיל.

חשוב ביותר להתקשר עם חברה שיודעת איך לבנות בריכה פרטית בחצר הבית ולא עם חברה שאינה בעלת הידע והמומחיות, זאת בשל ההשלכות של בניה לא מקצועית. מדובר במבנה לכל דבר בשטח הקרקע שלכם, ואם אתם כבר מוציאים סכום משמעותי, תרצו שהדבר יבוצע כהלכה.

בהמשך, תצטרכו לקבל אישור בטיחות, על בסיס טופס 4. שלב זה ייעשה בתום הבניה ורק לאחריו תוכלו להתחיל להשתמש בבריכה.

בשל הבירוקרטיה הרבה, חשוב לדעת מראש מה הם האישורים הנדרשים ולבוא ערוכים מראש. לא תרצו לחכות לתור אצל הרשות המקומית ולגלות שחסר לכם טופס שיכולתם למלא מראש ובקלות. בהתאמה, ואם הדבר יקל עליכם, ניתן להתקשר עם חברה שתוכל לרכז עבורכם את כל הטפסים הנדרשים הכוללים פניות לגורמים הרלוונטיים ברשות המקומית בה אתם מתגוררים, מול מכבי האש לצרכי הבטיחות והמשטרה.

 

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.