רובה למקלחת


רובה למקלחות

אם לא שמעתם בחייכם אפילו פעם אחת על המושג "רובה למקלחות" כנראה שעוד לא יצא לכם להיות במצב בו קיימת רטיבות ועובש בחללי הבית השונים. חדרי אמבטיה במבנים חדשים הינם נקיים ברוב המקרים, האריחים מודבקים בצורה טובה לקירות הנמצאים בחלל והחומר שמחבר בין האריחים עדיין בעל צבע לבן ונמצא במצב טוב. ככל שחולף הזמן חומר המילוי שמחבר בין האריחים מתחיל להיחלש ולהיסדק, דבר שעשוי להוביל לרטיבויות, לעובש ונזילות. על מנת למנוע מצבים כאלה ועל מנת למנוע נזקים רציניים לחדר האמבטיה בביתכם, עליכם להבין מה אומר המושג "רובה למקלחת", להבין מה התפקיד שלו וכיצד משתמשים בו.

לשם מה אנו צריכים רובה למקלחת?

תפקידה העיקרי של רובה בחדר המקלחת הוא לאטום את הרווחים שבין האריחים המודבקים על קירות החלל. במידה ולא מתבצע איטום בין האריחים, קיים סיכוי גדול לחדירה של מים לתוך הקירות, יכול להיווצר מצב בו המים עוברים מקירות חדר המקלחת לקירות שונים בחלל הבית. במקרים בהם חודרים מים אל קירות חדר המקלחת נוכל לראות עובש שמתחיל להיווצר על הקירות, במצבים חמורים יותר יכול להיגרם נזק משמעותי שעלול לפגוע במבנה הבית עצמו. במקרים מסוימים, המים חודרים דרך המרצפות ומגיעים לבית של השכנים, במקרה כזה יהיה עלינו להתמודד עם נזקים קשים הרבה יותר.

כיצד מחדשים רובה באופן עצמאי?

כאשר אנו מדברים על חדר המקלחת בביתנו אנו מדברים על החדר בעל רמת הלחות הגבוהה ביותר בבית. בשל כך, בשונה מחללים אחרים בבית, חדר המקלחת מצריך ביצוע של עבודות תחזוקה שונות באופן שוטף. אחת מעבודות התחזוקה אותה יש לבצע היא: חידוש רובה בין האריחים. אמנם פעולה זאת נשמעת מסובכת אך למעשה מדובר בפעולה פשוטה יחסית, על ידי חיפוש קל ומהיר באינטרנט תוכלו למצוא מדריכים רבים שיסבירו לכם כיצד לבצע רובה בחדר המקלחת שלב אחר שלב.

כעת נציג בפניכם את השלבים לביצוע רובה באופן כללי:

  1. נקו את השטח לפני שמתחילים – לפני שאתם מתחילים בתהליך עליכם לוודא כי החלל בו אתם עובדים נקי, החריצים שנמצאים בין האריחים צריכים להיות נקיים מלכלוך או משאריות של רובה ישנה. יש להתייחס לשלב זה בכובד ראש, במידה ולא תבצעו ניקוי יסודי ואיכותי, הרובה החדשה תהרס במהירות גבוהה מהרגיל.
  2. הכנת התערובת של הרובה – יש לערבב את הרובה בכלי מתאים לכך עד לקבלת מרקם נוזלי – צמיגי.
  3. מריחת הרובה בין האריחים – ניתן למרוח את הרובה על ידי שימוש בשפכטל.
  4. שלב הייבוש – אנו ממליצים לכם לחכות 30 דקות לפחות עד ליבוש של הרובה, אם אתם רוצים להיות בטוחים ממש תוכלו להמתין גם שעה.
  5. ניקוי הרובהלאחר מריחת הרובה ישנן שאריות שנמצאות מסביב לחריצים, בשלב זה יש לנקות את השאריות שנותרו, ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בספוג או במגבונים לחים.

מתי מומלץ לפנות לאיש מקצוע?

כפי שכבר נאמר, מריחה של רובה בחדר המקלחת הוא תהליך פשוט יחסית, אך קיימים מקרים בהם נעדיף להשתמש בשירותיו של איש מקצוע.

  • שיפוץ חדר מקלחת – במידה ואתם מתכננים שיפוץ לחדר המקלחת שלכם, אנו ממליצים לכם להשתמש באיש מקצוע לצורך ביצוע של כלל העבודה, בין היתר גם רובה לחדר המקלחת.
  • מחסור בזמן – ביצוע רובה למקלחת הוא תהליך פשוט אך אין ספק כי יש להשקיע זמן בתהליך זה. אם הזמן שלכם חשוב לכם ואין לכם זמן להתעסק בביצוע רובה לחדר המקלחת שלכם, איש מקצוע יהיה הפתרון המושלם.
  • החלפת אריחים בחדר המקלחתבמידה ואתם רוצים להחליף את האריחים בחדר המקלחת שלכם, אין סיבה שתחדשו את הרובה בכוחות עצמכם. הזמינו את שירותיו של איש מקצוע שיבצע את כל העבודה.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.