ניקוי אבן


ניקוי אבן

אם הגעתם לכאן אתם ודאי בחיפוש אחר טיפים ודרכים יעילות לניקוי אבן. על מנת לשמור על סביבת מגורים נקייה ונעימה יש לבצע מגוון רחב של פעולות ניקיון ותחזוקה שונות כל פרק זמן מסוים, התדירות של פעולות הניקיון נקבעת בהתאם להרגלי הניקיון השונים שלנו.

אחד הנושאים העיקריים שמשפיע על הנראות של סביבת המגורים הוא ניקיון הרצפה, לא משנה אם מדובר בפרקט או ברצפה העשויה אבן. כתמים של לכלוך עשויים להופיע על פני אריחי הריצוף שלנו וגם בין החריצים של האריחים השונים הנמצאים בסביבת המגורים שלנו.

במאמר זה תוכלו למצוא טיפים לשמירה על ניקיון של משטחי הריצוף השונים בביתנו ומשטחי אבן בפרט.

סיבות להיווצרות כתמים ברצפת אבן טבעית

כל אבן טבעית היא בעלת יכולת ספיגה ברמה שונה. אם לצורך העניין, נשפוך כוס יין אדום על רצפת אבן טבעית שאינה אטומה כראוי, חלק מן היין עלול להיספג ברצפת האבן ולהשאיר עליה כתם. רמת הספיגה של האבן תלויה בסוג האבן עצמה, כמו כן רמת הספיגה מושפעת גם ממריחת סילר על הריצוף.

גם חומרים בעלי רמות חומציות שונות עלולים להשאיר כתמים על האבן, חומצות שונות אשר נמצאות בחומרי ניקוי עשויות לגרום לכתם על רצפת האבן הטבעית לכן יש לנהוג בזהירות כאשר משתמשים בחומרי ניקוי לצורך ניקוי המרצפות, חשוב לוודא כי חומר הניקוי אכן מתאים לניקיון של רצפת אבן טבעית.

טיפ לשמירה על ניקיון של כל סוגי הריצוף

הטיפ היעיל והבסיסי ביותר שנוכל לתת לכם על מנת לשמור על משטחי הריצוף בביתכם נקיים למשך זמן רב, הוא הקפדה מלאה על התאמת חומרי הניקוי לסוג הריצוף בביתכם.

כיום, ניתן למצוא חומרי ניקוי שיתאימו לכל סוגי האריחים הנמצאים בסביבת המגורים שלכם, כל חומר ניקוי בו תשתמשו לצורך ניקוי האריחים שלכם יכול לשמש אתכם גם לצורך ניקוי של משטחי הריצוף בביתכם כאשר אתם שוטפים את ביתכם. כמו כן ניתן להשתמש בחומרי הניקוי הללו גם לצורך הסרה של כתמי לכלוך קשים.

התאמת חומר הניקוי לסוג הריצוף הקיים בביתכם יעזור לכם לטפל גם בכתמי הלכלוך הקשים ביותר.

אנו ממליצים לכם לוודא כי חומר הניקוי אותו אתם רוכשים אכן מתאים לאריחים אשר נמצאים בביתכם. 

ניקוי אבן – ניקוי משטחי הריצוף לפני אכלוס

במידה ושיפצתם את ביתכם או שסיימתם לבנות בית חדש לו חיכיתם זמן רב, ההמלצה שלנו אליכם היא לבצע ניקוי לסביבת המגורים עוד לפני שהיא מתאכלסת.

פעולות הניקוי שנעשות לאחר בנייה או שיפוץ מיועדות בעיקר להסרת כתמי דבק, כתמי צבע ובטון, כתמי סיליקון וכו'. כל אותם לכלוכים נפוצים בעיקר לאחר עבודות בנייה ושיפוץ שנעשות בסביבת המגורים, ניתן למצוא את אותם סוגי לכלוך גם לאחר עבודות חידוש צנרת ועבודות אינסטלציה שונות הקשורות למערכת האינסטלציה בביתכם.

חומרי הניקוי הטובים ביותר לצורך ניקיון סביבת המגורים לפני אכלוס הם חומרי ניקוי המבוססים על תחליפי אצטון. כשאתם ניצבים לפני רכישה של חומר ניקוי המתאים לניקוי של משטחי ריצוף לאחר עבודות שיפוץ או עבודות בנייה בסביבת מגוריכם, אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם המוכר בחנות בכל הקשור לאפקטיביות של חומר הניקוי בהתאם לסוגי האריחים אשר מותקנים בביתכם. חשוב לעשות זאת כדי למנוע מצב בו חומר ניקוי פוגע בצבע, בטקסטורה או במרקם של האריחים בביתכם.

לאחר שרכשתם את חומר הניקוי המתאים ביותר למשטח הריצוף בביתכם, מרחו כמות קטנה של חומר הניקוי על גבי מטלית לחה וקרצפו בעדינות ובזהירות את הכתמים הנמצאים על גבי משטח הריצוף.

 

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.