טיפול בקירות רטובים


טיפול בקירות רטובים

בעיה נפוצה מאוד ומוכרת מאוד בבתים במדינת ישראל היא בעיית איטום קירות, בעיה זו נפוצה בסוגים רבים של מבנים. אתם ודאי שואלים את עצמכם, מה עושים במצב כזה וכיצד ניתן לתקן אותו? חשוב להבין כי כאשר אנחנו מדברים על קירות רטובים, ישנן מספר דרכים שונות לטפל בסיטואציה. כדי שנוכל לבחור בדרך הטובה ביותר, קודם כל עלינו לאבחן את הבעיה. יכול להיות שמדובר על קירות רטובים מבחוץ, יכול להיות שמדובר על קירות רטובים מבפנים, יכול להיות שמדובר על קיר שקרתה בו פריצה של מים ויש לאטום אותו בצורה נקודתית תוך זמן קצר. כפי שכבר הספקתם להבין, ישנם מצבים רבים שיכולים להיווצר בתחום זה ואם ברצונכם לטפל במצב בצורה הטובה ביותר, עליכם להבין קודם כל מהן האפשרויות הקיימות.

האם מומלץ לתקן את הקירות בכוחות עצמנו?

אחת הבעיות העיקריות בקירות רטובים ( מעבר למראה שלהם) היא שהמצב עשוי להחמיר יותר ויותר ככל שחולף הזמן והקיר לא מקבל טיפול ראוי. במידה ואתם מתלבטים מה לעשות אם הקיר הרטוב בביתכם, עליכם להבין מספר דברים: ברוב המוחלט של המקרים, תיקון עצמאי שלא נעשה על ידי איש מקצוע לא יחזיק מעמד לזמן רב אם בכלל. גם אם תקנו את חומרי האיטום הטובים ביותר שניתן למצוא כיום, ללא הניסיון והטכניקה המתאימים אתם לא תצליחו לטפל בבעיה. אם הזמן שלכם והכסף שלכם חשובים לכם, אל תבזבזו אותם על חומרי איטום ועל ניסיונות כושלים לטפל בבעיה, צרו קשר עם איש מקצוע בהקדם האפשרי ובקשו מהם לקבל שירות של איטום איכותי ושל תיקון הקירות הרטובים בביתכם, אנחנו מבטיחים לכם שאתם לא תצטערו על כך.

סיבות שונות לרטיבות בקיר

ישנן מספר סיבות עיקריות לרטיבות בקירות הבית, כעת נציג בפניכם חלק מן הסיבות הללו ונסביר לכם כיצד גם אתם תוכלו לזהות מצב של רטיבות בקירות הבית שלכם.

  • רטיבות כתוצאה מאיטום לקוי בקיר החיצוני – מצב זה יכול להיגרם כתוצאה מאיטום לא מספיק איכותי של הקירות החיצוניים בבית, כאשר מים נוגעים בקירות חיצוניים שאינם אטומים במידה מספיק טובה, הם חודרים את השכבה החיצונית של הקיר וממשיכים לחלחל לתוך הבית. כך למשל, איטום לא מקצועי באזורים של קידוחים שונים כמו קיבוע חלון או מזגן עשויים להוביל לבעיות רטיבות שונות. נוכל להבחין ברטיבות כתוצאה מאיטום לקוי על ידי התבוננות בקירות החיצוניים של ביתנו, אם נצליח לראות סדקים ושברים בקיר, כנראה שמדובר בבעיית רטיבות (לא תמיד נוכל לשים לב לכך בעין).
  • רטיבות כתוצאה מאיטום לקוי של הגג – מים שמגיעים לגג הבית שלנו עשויים לחלחל לתוכו ולגרום למצב של נזילה, נזקי רטיבות שונים ועובש. נוכל להבחין ברטיבות כתוצאה מאיטום לקוי של הגג על ידי התבוננות בחלקם העליון של קירות הבית, בעיקר בעונת החורף. לפי אנשי מקצוע רבים, הסיבה לרטיבות בתקרת הבית ברוב המוחלט של המקרים היא נזילה מהגג.
  • רטיבות בקיר כתוצאה מבלאי טבעי – במהלך הזמן שחולף, שכבת מעטפת הבידוד הישנה של הדירה מתחילה להיסדק כתוצאה מפגיעות סביבתיות שונות כמו: אחוזי לחות גבוהים בשילוב עם מלחים וסוגי כימיקלים שונים. נוכל להבחין ברטיבות כתוצאה מבלאי טבעי על ידי התבוננות במעטפת של קירות הדירה שלנו, ננסה לראות האם המעטפת סדוקה או בלויה.
  • רטיבות בקיר כתוצאה מנזילה בצנרת – ישנם מקרים מסוימים בהם הצנרת שנמצאת בקיר נוזלת ואנחנו רואים זאת כרטיבות באחד מקירות הבית. נוכל להבחין כי מדובר בנזילה בצנרת אם הרטיבות גדלה באופן משמעותי מיום ליום, שעון המים בבית מסתובב בלי הפסקה והרטיבות מופיעה לא רק בעונת החורף.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.