איטום בריכה


למה חשוב לבחור חומר איטום טוב לבריכה

אולי לא רבים מודעים לכך, אבל בית עם בריכה אין פירושו רק לרבוץ סביבה או אפילו לקפוץ לשחייה לילית מדי פעם בפעם; בריכת שחייה מצריכה תחזוקה שוטפת וטיפול שיטתי על מנת שתוכלו להמשיך וליהנות ממנה. כאן נעסוק באחד ההיבטים החשובים של התחזוקה המדוברת- הוא איטום הבריכה. בין אם הבריכה עשויה מבטון, בין אם מוויניל או בין אם מפיברגלס, חשוב ביותר לבצע איטום ראוי. זאת, על מנת למנוע דליפות, סדקים, וסוגים רבים אחרים של נזקים אשר עלולים להופיע בחלוף הזמן עקב בלאי בלתי נמנע. לא זו אף זו: איטום נכון ואיכותי גם ישפר פלאים את המראה של הבריכה שלכם.

סוגי איטום לבריכות

כאמור, שלושת הסוגים העיקריים של איטום הינם ויניל, פיברגלס או בטון. בכל הנוגע לבריכות העשויות בטון, האיטום נעשה על ידי מריחה של חומר מיוחד ישירות על הבטון- אשר מגן מפני הנזקים שמי הבריכה עלולים לגרום, כמו גם מבלאי כתוצאה מהשימוש והזמן. כאשר באים לאטום בריכות של פיברגלס, ראשית מתקנים את הנזקים שכבר נגרמו על פני המשטח, ולאחר מכן מורחים ג'ל מיוחד המגן מפני הנזקים העתידים לבוא. ולעומת זאת את הסוג השלישי – ויניל – אוטמים באופן הבא: החלפת כיסויי הוויניל הפגומים, ואחר כך מריחת חומר איטום ייחודי המגן מפני נזקים נוספים. כל אחד משלושת החומרים טומן יתרונות ייחודיים, ולכן חשוב לדעת להתאים עבור הבריכה שלכם את האיטום הנכון באופן פרטני.

בריכות מתועשות

בכל הנוגע לבריכות מתועשות (כלומר ממתכת, פיברגלס או קלקר), המערכת של חברת סיגנפול הספרדית מהווה את הפתרון האולטימטיבי- אשר מבוסס על ממברנת איטום גמישה וחכמה. המערכת של סיגנפול יודעת לרסן היווצרות סדקים, וליצור הפרדה בין תשתית הבריכה לבין אריחי הפסיפס הדקורטיביים שלה. כמו כן, חברת סיגנפול מספקת אחריות של עשר שנים למערכת שלה.

ההיבט הבטיחותי

סיבה נוספת ולא פחות חשובה שבגינה חשוב לבחור חומר איטום טוב לבריכה, הינה בטיחות הנהנים ממנה: שכן חדירת מים עלולה להחליש את המבנה של הבריכה, ובמקרים קיצוניים אף להביא לשבירתה.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.