דבק לאבן מלאכותית


דבק לאבן מלאכותית

כאשר אנחנו ניצבים לפני בחירה של דבק לאבן מלאכותית יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים אשר משפיעים על סוג הדבק שנבחר: מידות אריחים, עובי אריחים, משקל, סוג האבן, מרקם, צבע. מרבית האנשים חושבים כי אין צורך בהתאמה בין סוג האבן המלאכותית לבין סוג הדבק בו הם עומדים להשתמש. אך בפועל בחירה לא נכונה של דבק עשויה להוביל לבעיות רציניות כמו למשל: נפילה של אריחים כעבור זמן מסוים, סדקים מתחילים להיווצר על פני המשטח ועוד.
על ידי חיפוש קל ופשוט באינטרנט ניתן למצוא תרכובות דבק שונות המתאימות לסוגי אבנים מלאכותיות שונות.
במאמר זה תוכלו למצוא את הנקודות המנחות בעת בחירת דבק שמתאים לסוג האבן המלאכותית שברשותכם.

החשיבות של בחירת דבק נכון

בחירה נכונה של סוג דבק היא בעלת יתרונות רבים מעבר לפעולת ההדבקה הבסיסית שהדבק מבצע. תוכלו לבחור בסוג האריחים היפה ביותר והעמיד ביותר, אך על מנת לקבל את המראה המושלם ואת רמת העמידות הגבוהה ביותר שניתן לקבל יש לוודא כי נעשה שימוש בסוג הדבק המתאים.

נוסף על כך, שימוש בסוג הדבק המתאים ישלים את המראה הכולל של חיפוי המשטח, דבק מתאים לא משפיע רק על רמת העמידות של החיפוי לאורך זמן, אלא גם על אחידות המראה הכולל של החיפוי – שימוש נכון בסוג הדבק המתאים יוביל לכך שרמת העובי ומידת העובי של החיפוי ישארו אחידות.

המיקום של אריחי האבן המלאכותית

מיקומם של אריחי האבן משפיע על סוג הדבק בו נבחר מכיוון שהתנאים בתוך הבית ומחוצה לו שונים לחלוטין.

הכנה ראשונית של המשטח עליו עובדים

פילוס פני השטח היא פעולה שמומלץ לבצע לפני השימוש בדבק, לא משנה באיזה סוג דבק מדובר.

  1. גם אם אין צורך בחלוקה מדוייקת של המשטח עליו אנו עובדים, חריצים וסדקים בגדלים שונים עשויים להגדיל את צריכת הדבק באופן משמעותי.
  2. פילוס השטח תורם לשיפור רמת ההידוק של האריחים על המשטח.

תנאי השימוש בדבק

חשוב מאוד לבדוק על גבי האריזה של הדבק באילו טמפרטורות ורמות לחות הרכב הדבק מסוגל לעמוד, אי בדיקה של נושא זה עלולה להוביל למגוון בעיות בהמשך.

סוג הדבק בו משתמשים

חלק מתרכובות הדבק שנמכרות הן כבר מוכנות לשימוש מיידי, אך קיימות גם תרכובות שצריך לדלל אותן לפני השימוש בהן. חשוב מאוד לדעת כי יש לדייק בכל הנוגע להכנת התערובת של הדבק, כמות הנוזל שמוסיפים לדבק צריכה להיות מדויקת, הטמפרטורה צריכה להיות מדויקת ותהליך הערבוב של הדבק צריך להיעשות בהתאם להוראות. בנושא זה, השימוש בתרכובות דבק מוכנות הוא הרבה יותר נוח מכיוון שאין צורך בהתעסקות בהכנת הדבק.

כמות צריכת הדבק

אנו ממליצים לכם לנסות לוודא מראש מהי כמות הדבק שיהיה עליכם לבזבז לצורך תהליך ההדבקה, למרות שלא תמיד תצליחו לדייק בכמות הנדרשת אך תמיד מומלץ לנסות.

דבק מותאם לאבן מלאכותית

דבק אשר מותאם לאבן מלאכותית שונה מעט בעלות שלו ובהרכב שלו לעומת דבקים אחרים, דבק מסוג זה מאפשר לנו לקבל חיבור חזק ועמיד של אריחים עם כל מצע של לבנים, בטון ומינרלים.

היתרונות העיקריים של דבק מסוג זה הם:

  • קל ופשוט לעבוד עם דבק אשר מותאם לאבן מלאכותית.
  • דבק מסוג זה מאופיין בעמידות בפני עומסים מקומיים ובפני נושאים שליליים נוספים.

 

טיפ לסיום – כאשר מכירות הדבק במשק הישראלי קורסות, הסיכון בקנייה של מוצרי דבק מזויפים גדל באופן משמעותי. ניתן למנוע את סיכון זה על ידי הזמנה ישירות ממשרדי המכירות של החברות המובילות בתחום.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.