BIOKLINKER – אריחי קרמיקה אנטי בקטריאליים מתוצרת חברת GRES ARAGON


BIOKLINKER – אריחי קרמיקה אנטי בקטריאליים מתוצרת חברת GRES ARAGON

טכנולוגיית Bioklinker®, טכנולוגיה המונעת צמיחה של חיידקים, פטריות, שמרים, אזוב, אצות וחזית, מאפשרת קבלת מוצר יעיל נגד ריחות וכתמים. מכיוון שהטיפול מיושם במהלך תהליך ייצור האריח, לפני השריפה, הן המאפיינים והן הגוון של האריח לא משתנים. המרכיב העיקרי של טכנולוגיה אנטיבקטריאלית זו הוא כסף, שהוא חומר אנטי-מיקרוביאלי רחב טווח ויעיל מאוד נגד מגוון רחב של מיקרואורגניזמים אופורטוניסטיים ופתוגניים (חיידקים ופטריות) כגון E-Coli, Legionella, Salmonella וכו' הגורמים למחלות עיכול או חיסוניות. לכן, Gres Aragón מצליחה להציע מוצר אנטיבקטריאלי אשר מגן על הצרכן מפני פגיעות לתגובות הנגרמות מזיהום של מיקרואורגניזמים בבריכות ובאזורים סביבן, חדרי הלבשה, בתי חולים, מרפאות יום, מרכזי שיקום ומרכזי קשישים, באזורי תעשייה, מסעדות.
חברת Gres Aragón מציעה פתרון שמפחית חיידקים על משטחי אריחים ב-99%.

הגנה מלאה ללא צורך בשום טיפול נוסף

הטכנולוגיה המיושמת מונעת גדילה של חיידקים, פטריות ושמרים, תוך הגנה על האריחים מספיגת ריחות וכתמים. הטיפול מיושם במהלך תהליך הייצור לפני השריפה. הקומפוזיציה מגיבה במהלך השריפה של האריחים, מבלי לשנות את מאפייניהם או צבעם. השפעתו קבועה, ללא צורך בשום טיפול אחר.

איך זה עובד?

הטיפול האנטי-בקטריאלי מבטיח רמה גבוהה של היגיינה, הודות לשימוש בתוספים אנטי-מיקרוביאליים המבוססים על טכנולוגיה חדשנית, המבטיחים הגנה על פני השטח לאורך זמן. יעיל מאוד נגד פתוגנים אופורטוניסטים המעורבים במחלות נרכשות ו/או זיהומים שנרכשו בבתי חולים (כגון E. coli או S. aureus).

יעילות מוכחת נגד חיידקים
בהתאם לתקן ISO 22196:2011,  אריחי החרסינה שלנו יש יעילות אנטי-בקטריאלית R>2, שווה ערך להפחתה של 99% בחיידקים. 

*חשוב: כדי שהתכונות האנטי-פתוגניות של אריחי הרצפה יישארו ללא שינוי, הרובה שבה נעשה שימוש חייבת גם היא להיות בעל אותן תכונות אנטי-פתוגניות.

לא רעיל
טיפול האנטי-בקטריאלי המיושם אינו רעיל מכיוון שהוא אינו מכיל TiO2.

יעיל בפנים ובחוץ
אריחי הקרמיקה של גרס אראגון אינם זקוקים להיחשף לקרניים אולטרה-סגולות כדי להיות בעלי תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי-פטרייתיות ולכן ניתן להשתמש בהם הן בפנים והן בחוץ, באור טבעי או מלאכותי ובחושך. כאשר האריחים משמשים בחוץ, תכונותיהם האנטי-פטרייתיות מונעות הופעת אצות (אזוב, חזזית ופטריות).

יישומים
סדרת האריחים האנטי-בקטריאליים מבטיחה היגיינה הן ביישומים פרטיות (בתים) והן ביישומים ציבוריים (בתי תעשייה, מטבחים, מסעדות, בריכה, חדרי הלבשה, בתי חולים, מרכזי בריאות, בתי ספר, מרכזי פיזיותרפיה, מרכזים לאזרחים ותיקים, חזיתות ועוד).

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.