אריחי בריכה – סוגים ויתרונות


אין ספק כי אריחים לבריכה מוסיפים יוקרתיות ויופי לכל בריכת שחייה. אריחים לבריכה נחשבים לפופולאריים במיוחד מאחר ובאמצעות השימוש בהם אפשר לעצב כל בריכת שחייה בצורה ייחודית ולהעניק לה מראה מיוחד משלה. לא ניתן להתווכח עם העובדה כי בריכת שחייה היא גולת הכותרת של כל חצר או מרפסת בה היא נמצאת וניתן לשלב בה עיצובים וגימורים מיוחדים.
מהבחינה האסתטית, שימוש באריחים לבריכת שחייה מעניק לבריכה מראה ייחודי ויוקרתי.
גם מהפן הפרקטי אין ספק כי אריחים לבריכה הם בחירה מצוינת, הסיבה לכך היא שאריחים לבריכה הם בעלי רמת עמידות גבוהה מאוד, בנוסף על כך קל לנקות אותם ביחס למשטחים אחרים.
במאמר זה ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לסוגים שונים של אריחים לבריכה והיתרונות של כל אחד מן הסוגים השונים כדי שתוכלו לבחור בצורה טובה ומושכלת יותר את האריחים החדשים לבריכת השחייה שלכם.

פסיפס זכוכית לבריכה

כיום אנו יכולים לראות בריכות שחייה פרטיות רבות בהן נעשה שימוש בפסיפס זכוכית לצורך חיפוי של רצפת הבריכה. חלק גדול מן האנשים חוששים שהזכוכית היא עדינה ושבירה יתר על המידה ולכן מסוכן להשתמש בה בתור חיפוי רצפה של בריכת שחייה, מדובר בצורת חשיבה מוטעית ומיד נסביר לכם מדוע.
חלק מן הסיבות הבולטות ביותר שבגינן אריחי זכוכית נחשבים פופולריים מאוד בקרב חיפוי בריכות שחייה הן:

● אריחי זכוכית הם בעלי רמת עמידות גבוהה מאוד נגד כתמים מכל הסוגים, כמו כן הם עמידים גם בפני הכימיקלים והמים בהם נעשה שימוש לצורך התחזוקה השוטפת של הבריכה. אותם כימיקלים עשויים לגרום נזק משמעותי למרבית החומרים בהם עושים שימוש לחיפוי בריכות שחייה.

● המאפיינים המיוחדים של הזכוכית הופכים אותה לחומר אידיאלי עבור ריצוף בריכות שחייה.

● רמת העמידות של אריחי זכוכית נחשבת גבוהה, הם אינם נשברים בקלות כמו שחלק גדול מהאנשים נוטים לחשוב.

● אריחי זכוכית עמידים בפני כפור, הודות לכך הסיכון שהאריחים ינזקו במהלך החורף הוא נמוך. כמו כן אריחי זכוכית אינם מאבדים את הצבע שלהם לאחר חשיפה ממושכת לקרני השמש, לאורך כל הזמן הם שומרים על צבעם המקורי.

● מרבית אריחי הזכוכית לבריכות שחייה הם בעלי מרקם ייחודי שמטרתו להפחית את הסיכויים להחלקה.

אריחי אבן לבריכה

קיימים סוגים רבים של אריחי אבן בהם ניתן לעשות שימוש לצורך חיפוי בריכות שחייה. הסוגים הנפוצים ביותר של אריחי אבן לבריכות שחייה הם: אריחי בזלת, אריחי גיר, אריחי קרמיקה ועוד. האריחים מגיעים בשלל צורות, צבעים וסגנונות.

● אריחי אבן נחשבים לאריחים קשיחים בעלי רמת עמידות גבוהה.

● אריחי אבן מעוצבים מוסיפים באופן משמעותי למראה הכולל של הבריכה.

● מרבית אריחי האבן הם בעלי טקסטורה המסייעת למניעת החלקות.

אריחי פורצלן לבריכה

אריחי פורצלן לבריכה נחשבים לפופולאריים במיוחד במדינת ישראל, זאת בשל מגוון העיצובים הרחב והייחודי שלהם. אריחי פורצלן לבריכה נחשבים לאריחים הפופולריים ביותר כיום וזאת בשל היתרונות הרבים שלהם. חלק מהיתרונות הבולטים ביותר של אריחי פורצלן לבריכה הם:

● אריחי פורצלן אטומים לחדירה של מים.

● רמת העמידות של אריחי פורצלן היא גבוהה במיוחד.

● קל מאוד לנקות אריחי פורצלן ולשמור על התחזוקה שלהם.

● אריחי פורצלן שומרים על המראה ועל האיכות שלהם לאורך שנים רבות.

● אריחי פורצלן משתלבים בצורה נהדרת עם עיצובים כפריים ומודרניים, כמו כן הם מעניקים מראה יוקרתי וייחודי לכל בריכה.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.