מה זה רצפות צפות ומתי משתמשים בזה?


ענף הבנייה ממשיך להשתדרג ולהשתכלל בכל שנה ושנה, כל המצאה חדשה בענף הבנייה מספקת פתרון בנייה מתקדם לקבלנים וללקוחות שלהם.

אחד הפיתוחים האחרונים והיעלים ביותר בענף הבנייה הוא רצפות צפות. כבר היום אנו יכולים לראות שימוש נרחב ברצפות צפות במגוון חללים שונים.

במאמר זה אנו נסקור את הפיתוח החדשני רצפות צפות, בהמשך המאמר תוכלו למצוא מידע לשימושים השונים של רצפות צפות וליתרונות הנהדרים של המוצר הזה.

רצפות צפות – על מה אנחנו מדברים?

 על מנת להבין את היעילות והאיכות של רצפות צפות ראשית יש להבין מהי המהות שלהן. כאשר אנו מדברים על רצפות צפות אנחנו למעשה מדברים על רצפות שאינן מודבקות או ממוסמרות למשטח עליו הן נמצאות. קיימות הגדרות נוספות הנוגעות לסוג החיפוי של המרצפות, כמו כן ניתן למצוא בשוק הישראלי סוגים שונים של רצפות צפות המשמשות להפחתת רעשים וויברציות.

ההגדרה המדויקת ביותר לרצפות צפות היא היעדר חיבור למשטח ( על ידי שימוש בדבק או מסמרים) עליו נמצאות הרצפות.

היכולת של אותן רצפות "לצוף" נובעת משימוש ברגליים מתכווננות, גובה הרצפות נקבע בהתאם לדרישות של כל אחד מן הלקוחות.

מתי עושים שימוש ברצפות צפות?

 ניתן לחלק את המקרים בהם נעשה שימוש ברצפות צפות לשלושה קטגוריות עיקריות:

  • שימוש במקומות עסקיים – כיום ניתן לראות שימוש נרחב ברצפות צפות בחדרי חשמל, מעבדות, משרדים, חדרי מחשבים וחדרי בקרה. בכל אחד מן המקומות הללו חשוב מאוד לוודא כי מתבצע תכנון מדויק ואיכותי של הרצפות הצפות כדי שתוכלו להרוויח את כל היתרונות השונים של שימוש ברצפות צפות.
  • שימוש בבתים פרטיים – שימוש פופולרי נוסף של רצפות צפות הוא במרפסות הקיימות בבתים פרטיים. בזכות השימוש ברצפות צפות ניתן למקם חוטי חשמל, מערכות מיזוג תת רצפתיות ועוד מערכות נוספות בצורה שאינה נראית לעין.
  • שימוש באולמות ספורט וסטודיו ריקוד – השימוש ברצפות צפות מפחית באופן משמעותי את התנודות ואת הרעשים הנובעים מהרצפה, בשל כך אנו יכולים לראות שימוש נרחב ברצפות צפות באולמות ספורט וסטודיואים לריקוד.

היתרונות הייחודים של רצפות צפות

רצפות צפות הפכו להיות פופולריות במיוחד בכל רחבי העולם בשל היתרונות הרבים והייחודים שהן מביאות עימן. ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לחלק מן היתרונות הבולטים ביותר של רצפות צפות:

  • סביבת עבודה נוחה ואסתטית – שימוש ברצפות צפות בחדרי מחשבים, חדרי בקרה, מעבדות ומשרדים מבטיח סביבת עבודה נוחה ואסתטית. לצורך הדוגמא, שימוש ברצפות צפות בחדרי חשמל ומעבדות מאפשר העברה של כל הכבלים בהם נעשה שימוש מתחת לרצפות הצפות, באופן הזה הנגישות לכבלים הופכת להיות גבוהה במיוחד, ניתן להגיע אליהם בקלות ובמהירות והם לא מפריעים לעבודה השוטפת ולמראה של החדר.
  • רמת יציבות גבוהה – אנשים רבים נוטים לחשוב כי רצפות צפות הן אינן יציבות, אך למעשה מדובר על משטח בעל רמת יציבות גבוהה במיוחד שיכול לעמוד בעומסים גבוהים מאוד.
  • חסינות נגד אש – יתרון נוסף ומשמעותי של רצפות צפות הוא העמידות שלהן לאש, חללי עבודה בהם נעשה שימוש ברצפות צפות נחשבים לבעלי רמת בטיחות מקסימלית.
  • קלות ופרקטיות – בחירה חכמה ומושכלת בחומר ממנו יהיו מיצרות הרצפות הצפות תבטיח קלות משקל של הרצפות, כמו כן יהיה קל ופשוט להרים את הרצפות בכל פעם שיש צורך בכך. יתר על כן, החלפה של רצפות צפות היא פעולה קלה ופשוטה מאוד, דבר אשר הופך אותן למצור פרקטי במיוחד.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.