בניית בריכה ביתית לבד


חולמים על בריכה ביתית בגינת הבית? וודאי תשמחו לדעת שחלומכם לא רחוק מלהתגשם! היום ניתן להזמין את כל חומרי הגלם לבניית בריכה ביתית לבד ללא צורך באנשי מקצוע. את חומרי הגלם מזמינים מחברה ישראלית המייבאת ומשווקת חומרי גלם מהחברות המובילות בעולם לבניית בריכות לשחייה. ישנן טכניקות שונות לבניית בריכה בחצר הבית ותוכלו לבחור את האופציה המתאימה לכם ביותר על-פי גודל השטח וההשקעה הכספית המתאימה לכם.

האם התחזוקה של בריכת השחייה היא יקרה? תחזוקת בריכת שחייה תלויה בטכניקה איתה השתמשתם לבניית הבריכה. בבנייה נכונה ומחושבת, ניתן להקים בריכה שלא תדרוש מכם עלויות גבוהות נוספות ותספק לכם אפשרות לתחזוקה נוחה לאורך כל עונות השנה.

בניית קיר גבס

מלבד בניית בריכה, גם בניית קיר גבס ניתן לבצע לבד עם החומרים המתאימים. חיפויים לקירות או קירות גבס מיוצרים מחומרים ייעודיים הניתן להזמין אותם מחברה ישראלית המייבאת ומשווקת חומרי בנייה וחומרי גלם לחיפויים לשוק הישראלי.

בניית קירות גבס – איך מתחילים?

אם אתם רוצים לקנות את חומרי הגלם הטובים ביותר לבניית קירות גבס, אתם יכולים לפנות ישירות לחברת אוראנטק גטאור המתמחה בייבוא חומרי גלם איכותיים לבנייה ואיטום. חומרי הגלם המשווקים על-ידי החברה מתאימים לשיטות בנייה שונות וניתן להיעזר בהם לפרוייקטים פרטיים המתבצעים בבית. משרדי החברה ממוקמים באיזור התעשייה של העיר קיסריה ושירותי החברה ניתנים ללקוחות בכל רחבי הארץ.

חומרי גלם לבנייה של בריכות שחייה

להזמנה של חומרי גלם איכותיים לבנייה של בריכות שחייה, צרו קשר כבר עכשיו עם צוות חברת אוראנטק גטאור וקבלו ייעוץ מקצועי לפרוייקט הבא שלכם. צוות החברה שמח לעזור לכם לבחור את חומרי האיטום והריצוף המתאימים ביותר לבריכה שלכם ולבצע עבורכם הזמנה למוצרים האיכותיים של החברה. אם זה לבניית בריכה ביתית לבד, או לצורך שיפוץ איזורים מסויימים בבית שלכם, צוות החברה הוא הכתובת עבורכם.

חברת אוראנטק גטאור מציעה – בניית בריכה ביתית לבד

לרכישת המוצרים האיכותיים לבניית בריכות וקירות גבס שלנו, השאירו את הפרטים האישיים שלכם באתר החברה והצוות המקצועי שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי לביצוע ההזמנה.

תהליך התכנון של בריכה ביתית

כאשר אנו מדברים על בניית בריכה ביתית אנו למעשה מדברים על תהליך בנייה של ממש, בשל כך יש צורך בקיום שיחת ייעוץ עם מהנדס, יועץ בטיחות וגם אדריכל אשר אחראי על התכנון של שטח הבריכה וגם על עיצוב הגינה והסביבה אשר סובבת את הבריכה. תפקידו של המהנדס הוא לחשב את העומסים אותם יכולה לשאת הבריכה ואת רמת החוזק שלה על מנת שהבריכה תהיה חזקה, עמידה ולא תסבול מתקלות כאלה ואחרות. יועץ הבטיחות הוא זה האחראי לבדוק כי כל תוכנית הבנייה עומדת בתקנים הקיימים בחוק כיום. 

אילו אישורים נדרשים לצורך הקמת בריכה ביתית?

בשונה מבריכות עיליות אשר מוצבות מעל לפני הקרקע, בריכות בנויות מוגדרות בתור מבנה קבע ועל מנת להקים אותן יש צורך בתהליך בנייה רציני אשר כולל בתוכו: חפירה, יציקה, איטום, הקמת תשתיות ועוד. על מנת להקים בריכה בנויה ביתית יש צורך באישורי בנייה שונים.
בראש ובראשונה כדי שתוכלו להתחיל לבנות את הבריכה ולהכין את השטח יהיה עליכם לשלוח את כלל תוכנית הבנייה, יחד עם הממצאים השונים של יועץ הבטיחות ושל האדריכל לרשות המקומית שאליה זה רלוונטי. הרשות המקומית הרלוונטית תבחון את הבקשה תוך כדי התייחסות לקריטריונים שונים ביניהם: הייעוד של המבנה, עומקו של המבנה, צורת הגידור של אזור המבנה, באילו אמצעים נעשה שימוש על מנת לסנן את המים ולחטא אותם ועוד מגוון קריטריונים שונים.
טרם אתם מתחילים בשלבי התכנון הראשוניים ביותר, אנו ממליצים לכם לבדוק מהן הדרישות של הרשות המקומית בה אתם מעוניינים להקים את הבריכה מאחר והקריטריונים אותם בודקים משתנים בין הרשויות השונות. יכולים לעבור מספר חודשים עד שתקבלו אישור בנוגע לתוכנית הבנייה שלכם, בשל כך מומלץ מאוד לא למשוך יותר מדי זמן את תהליך הבנייה  ויתר הדברים מסביב. ההמלצה שלנו אליכם בנקודה זו היא להגיש את כל המסמכים אותם עליכם להגיש בעת בה אתם מסיימים את שלב התכנון.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.