איטום קריסטלי


הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה גם לתחום האיטום. תחום האיטום השתדרג בעשור האחרון על-ידי שיטות איטום חדישות המציעות דרכי איטום ברמה גבוהה לכל סוגי המשטחים. אחד מסוגי החומרים המיועדים לאיטום הוא הבטון, ואחת השיטות הטובות ביותר לאיטום בטון היא שיטת האיטום הגבישי (קריסטלי). איטום קריסטלי משתמש בחומרים קריסטליים שאינם מתמוססים במים. הגבישים הקיימים בחומר יוצרים איטום פנימי חזק ביותר בתהליך ייחודי הנמשך לאורך שנים. כך למעשה במקום שיווצר בלאי באיטום, האיטום מתחזק במשך השנים על-ידי הגבישים (הקריסטלים) המצויים בחומר האיטום.

מערכת איטום בשיטת הגבישים מתאימה למקומות בהם יש לחץ מים גדול או מעבר של חומרים נוזליים המובילים כימיקלים אחרי פירוק ואף נוזלים של מערכות ביוב. האיטום הקריסטלי הביא למהפיכה בתחום האיטום ונחשב לשיטת האיטום המובילה כיום.

איטום ריצפה

מרצפות לבית או לבית עסק ניתן לאטום לפני הנחת מרצפות ולבצע איטום לאחר הנחת המרצפות החדשות. איטום ריצפה יכול להתבצע ברצפת הסלון, רצפת מקלחת, רצפת מחסן ואף במרצפות של בריכה. למעשה, בכל חלק במבנה בו יש צורך במניעת מעבר מים לחלק אחר יש אפשרות להשתמש בחומרי איטום. אחת הבעיות שיכולות להופיע בכל בית היא רטיבות מתחת לאריחי הריצפה. הדרך להתמודד עם רטיבות מסוג זה היא באמצעות שימוש בחומרי איטום באיכות גבוהה על-ידי אנשי מקצוע.

איטום רצפה מחיר

מעוניינים לקבל הצעת מחיר משתלמת לאיטום רצפה? חברת אוראנטק גטאור מציעה לכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום האיטום. צוות החברה משתמש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לאיטום כמו איטום קריסטלי עם חומרים איכותיים לאיטום בטון ומרצפות.

איטום תפרים למבנים 

בנוסף לשיטת האיטום הקריסטלי, חברת אוראנטק גטאור משתמשת בחומרי איטום תפרים המשמשים כיום בתחום הבנייה. איטום התפרים מתבצע במרווחים שבין מבנים צמודים ונעשה על-ידי שימוש בחומרים פולימריים ייחודיים בעלי מאפיינים אלסטיים. צוות החברה מבצע את כל עבודות האיטום בצורה המקצועית ביותר ובשימוש חומרי איטום באיכות גבוהה.

איטום קריסטלי על-ידי הצוות המקצועי של חברת אוראנטק גטאור

לקבלת הצעת מחיר לאיטום בשיטות מתקדמות, השאירו את הפרטים האישיים או פרטי העסק שלכם באתר החברה ונציג החברה יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.