בחירת פסיפס לבריכות שחייה


בשנים האחרונות בריכות חצר בנויות הפכו למוצר צריכה פופולרי ונפוץ בקרב בעלי בתים פרטיים רבים בישראל. בקיץ הלוהט של מדינתנו, הבריכה הביתית מהווה מקור מפלט מרענן שמאפשר לנו להתקרר מעט ולהפחית את הסבל ממזג האוויר הקיצוני.

אחת הבחירות המרכזיות שיש לבצע כאשר בוחרים לבנות בריכת שחייה בגינה הפרטית היא בחירת פסיפס לבריכות שחייה. כיום, ניתן למצוא פסיפסים מסוגים מגוונים ששונים זה מזה בחומרי הגלם, בגדלים ובצבעים שלהם. כאשר בוחרים את הפסיפס חשוב להתייחס לשני שיקולים מרכזיים: עיצוב ומראה כללי של הבריכה וכן העמידות והאיכות של אריחי הפסיפס. כמו כן חשוב להתייחס להשפעת הפסיפס על טמפרטורת המים וליכולת שלו למנוע החלקות מסוכנות בבריכה.

בחירת פסיפס לבריכות שחייה אינה פשוטה ודורשת השקעת זמן ומחשבה. לפיכך, חשוב שתבצעו את בחירה זו רק לאחר ששקלתם מספר אפשרויות וחקרתם את הנושא לעומק.

במאמר הבא תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש על מנת לבצע בחירת פסיפס לבריכות שחייה בצורה נכונה, שקולה ומחושבת. במאמר יופיעו טיפים יעילים שיסייעו ויקלו עליכם בבחירה זו וכן מידע מקצועי הנוגע לסוגי הפסיפס השונים של בריכות השחייה.

חומר הגלם של הפסיפס

בשלב הראשון, עליכם להחליט באיזה סוג פסיפס אתם מעוניינים להשתמש. כיום רוב האנשים שבוחרים להקים בריכה פרטית בגינה שלהם, משתמשים באחד מסוגי האריחים המפורטים להלן:

  • פסיפס זכוכית: כיום ניתן למצוא אריחי פסיפס רבים שחומרי הגלם שלהם שייכים למשפחת הזכוכיות לרבות: אריחים מזכוכית שקופה, אריחים מזכוכית Full body קונוס, אריחים מזכוכית double cut ועוד. לכל אחד מסוגי הזכוכיות הללו יתרונות וחסרונות.
  • פסיפס קרמיקה: אריחי קרמיקה או פורצלן הם אריחים חזקים, זולים, עמידים וקלים להדבקה על הקיר. כמו כן, מדובר באריחים העשויים מחומר מונע החלקה. זהו סוג נפוץ במיוחד של פסיפס וניתן למצוא אותו כיום בבריכות שחייה רבות. החיסרון המרכזי שלו הוא מגון הצבעים המוגבל.
  • פסיפס אבן טבעית: קיים מגוון רחב במיוחד של צבעים וגדלים של אריחי אבן טבעית. עם זאת, ישנם סוגים רבים של אריחים כאלו שאינם מתאימים לסביבת בריכה. הבעיה המרכזית באריחים הללו היא שהם עלולים להתחמצן כתוצאה מהמגע עם הכלור ולהוביל להופעת כתמי חלודה או מלח ואף להתפרקות של האבן.

עליכם לבחור את סוג הפסיפס לבריכה שלכם בהתאם לשיקולים וההעדפות האישיות שלכם ותוך התייחסות ליתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

צבע וגודל הפסיפס

לאחר שבחרתם את חומר הגלם של הפסיפס, עליכם להחליט באיזה צבע וגודל אריחים אתם מעוניינים לחפות את הבריכה הביתית שאתם בונים. בעת בחירה זו, יש להתייחס למראה הכללי שאתם מעוניינים ליצור בגינה שלכם ולעיצוב הנוכחי שלה. חשוב להתאים את הצבע והגודל של האריחים לסוג העיצוב של הגינה וליצור לה מראה אותנטי ומרשים.

מומלץ לבחור בגוונים בהירים עבור אריחי הפסיפס וכך למנוע התחממות יתר של המים ושמירה על הטמפרטורה הנמוכה שלהם גם בקיץ ישראלי. אם תבחרו להשתמש בגוונים כהים יותר, הבריכה עלולה להתחמם יותר בקלות ולהיות פחות קרירה ומרעננת בימי קיץ חמים.

רכשו מבתי עסק מקצועיים

חשוב להקפיד לרכוש פסיפס לבריכת השחייה שלכם מבתי עסק מקצועיים בעלי ניסיון וותק בתחום. בבתי עסק כאלו תוכלו למצוא היצע רחב של אריחי פסיפס לבריכות שחייה ולהנות ממגוון אפשרויות עיצוביות לחיפוי הבריכה שלכם. כמו כן, איכות הפסיפס בבתי עסק מסוג זה גבוהה יותר וכך תקבלו פסיפס חזק ועמיד שישמור על איכותו וכן על מראהו גם לאורך זמן רב.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.